30 december

Idag hade jag tänkt att faktiskt göra någonting, men sen så blev det att jag såg två filmer på tv istället, duktigt... Först Lassie och sen Finding neverland med Johnny Depp. Båda var bra och sorgliga, särskilt den sista var ledsam, usch :(



Och idag skulle mamma köpa hem pizza, vilket händer cirka 2 gånger per år antar jag, och jag trodde att hon skulle komma tre nånting, så jag åt lite frukost runt tolv. Meeen, hon kom icke förrän halv sex eller lite senare? Så den enda "riktiga" maten åt jag då, det blir alltid så konstigt med måltider när man är ledig under en längre tid. Annars äter jag åtminstone nästan alltid frukost, lunch och kvällsmat, men nu blir det kanske två gånger om dagen, och på konstiga tider och jag vet inte vad :p Men aa, man ska ju inte klaga för det är bara en vecka tills skolan börjar igen, det går ju sjukt snabbt!

Vilket ger mig ännu mer ångest om de äckliga rapporterna jag har att skriva, måste skärpa mig och sätta mig med skiten nångång! Men, lycka till med att hitta den motivationen :o Har ingen lust till nåt, fast får ändå panik över att det inte finns nåt att göra. (Men det finns det ju, har tusen saker att göra egentligen)

Imorgon nyårsafton, kommer icke att hända nåt skoj vad jag vet. Usch.


Ska försöka lägga mig, men kommer nog inte somna på ett bra tag eftersom jag låg jättelänge i sängen i morse/förmiddags/lunch.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo så kan det nog vara, jävla slöfockar! :D pussssskram <33

2009-12-31 @ 00:03:57
URL: http://lagomsmart.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack så mkt för hjälpen!



Gott nytt år :) / Denice

2009-12-31 @ 12:26:33
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/
Postat av: Annie

Vem tycker du gör låten Viva La Vida bäst? Coldplay eller Darin?

Var gärna med i min omröstning om just detta i min blogg.

2010-01-03 @ 20:30:38
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0