Dumma francais :(

Franska... Jag går franska steg 4 nu, och jag hatar det mer och mer för varje lektion! Helt sjukt, jag brukade tycka att det var rätt okej, men nu så är det helt klart den värsta av alla kurser jag har. Skillnaden i svårighetsgrad mellan steg 3 och 4 tycker jag är väldigt stor, och vår lärare är helt crazy!
Usch, kommer antagligen få bäst G ><


Jag kommer att vara så OTROLIGT glad när franskan är slut!!!


Nu ska jag nog försöka gå mot sängen, men det är så att även om jag tänker det vid tio, så blir det aldrig att jag släcker lampan före tolv. Vet inte vart tiden försvinner iväg :o



Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: TACK SOFI! <33

2009-12-09 @ 12:30:50
URL: http://lagomsmart.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0