haha!

Jag är trött, och då blidde det att jag bestämde att göra ett sånt här fånigt fylla-i-grej som jag hittade på Madeleines blogg :D
FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV JAG FYLLT I NÅGOT SÅNT HÄR (tror jag)

nu börjar vi.. (fråga madeleinte varför det börjar på 2, jag har ingen aning)

2. har du sett din bästa vän gråta? - ja
3. har du gråtit över en kille/tjej? - ja
4. har du fått någon komplimang idag? - hm inte vad jag kommer ihåg nu
5. bor din mamma och pappa tillsammans? - japp
6. är du polare med grannarna? - har egentligen bara en granne för tillfället, och ja, jag och stig är väl inte direkt polare
7. hur många förhållanden har du haft? - beror på hur seriöst man räknar, inte mer än 20 :)
8. gillar du någon just nu? - inte vad jag vet
9. senaste piercingen? - örats ovandel eller vad man ska säga, har inte läkt än :) (var typ 4-5 år sen)
10. vart åkte du sist du reste? - Tunisien :D
11. gay? - nope
12. har du däckat/spytt för du druckit? - tyvärr
13. vad har du för telefon? - sony ericsson w580i??
14. har du täckt någons hus med toa-papper? - ne :(
15. suger det här? - mm har ont i huvudet
16. har du varit på stranden? - ja
17. vem är din bästis? - Gris 1 aka Sofie :D
18. vem träffar du mest av dina kompisar? - sofie, magdalena & sara :)
19. har du bra syn? - med mina linser, ja ;p
20. har du varit på ett party? - party o party, låter som något med en discokula, isf nej x)
21. vilket är ditt favoritdjur? - jag måste nog säga delfin
22. vilken är din favoritfärg? - blå brukar jag säga
23. har du varit utomlands? - bara på "riktigt" enligt mig en gång
24. har du sett din bästa vän naken? - antagligen ;p
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? - tror bara jag har vart på ett?
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - haha ja
27. var är dina syskon just nu? - i sina sängar tror jag
28. hur är din dröm tjej/kille? - snäll, omtänksam, rolig, luktar gott
29. vilken tid gick du upp imorse? - 10.00 tror jag 
30. vad ska du göra i helgen? - ingen aning!
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? - jadu
32. vad står det i ditt nyaste sms? - att sofie inte tog med sig nån pulka :)
33. vad har du för kläder på dig just nu? -  myskläder
34. vad har du för färg på ditt hår? - blond/brunt..  
35. vad gjorde du igår? - va på rean
36. vad är det första du gör på morgonen? - snoozar
37. vad ska du göra efter det här? - förhoppningsvis sova
38. tänker du på någon viss person just nu? - na
39. vad är klockan just nu? - 00.53
40. katter eller hundar? - min kisse
41. har du varit kär i en lärare? - haha noo
42. vad längar du mest efter till sommaren? - varmt, sol, p&l, resa med sofie i hope!
43. vad önskar du dig i julklapp? - en miljon
44. sommar eller vinter? - sommar
45. bästa låten? - finns flera brabra
46. bada eller sola? - både och :) beror på hur vattenkvalitén är oxå!
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? - naaae
48. sminkar du dig? - jo
49. vill du dö? - nej  
50. är detta sista frågan? - ja :D

Namn: Sofi
Msn: en random
Lunar: aldrig inne
Ålder: 17
Födelsedatum: 21 april
Stjärntecken: oxen
Bilddagbok: ja


Tonåren.
Hur gammal är du: 17
Har du bra självförtroende: inte särskilt bra
Kan du lita på dig själv: oftast jaa?
Är du nöjd över dina bröst: na
Är du nöjd över din rumpa: neeeeej
Hur tycker du att ditt liv är: jadu
Vill du ändra på något i ditt liv: antagligen
Är du nöjd över din kropp: ne
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: finns vissa tillfällen




Killen .
Har du någon kille: no
Gillar du någon nu: nej 
Som heter: ivars bror
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: leva tillsammans med någon
Trivs du tillsammans med någon kille: ?
gillar du långa eller korta förhållanden mest: långa
När en kille gör slut, blir du ledsen: ne blir jätteglad :)


Vänner.
Har du bra vänner:  ja!
Du tycker om att va med dina vänner: ja
Har du många vänner: mer än 1 :)
Vad heter dina bästa vänner: sofie :)♥ och sedan magdalenis och sara :)  
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: få bra vänner


Mogenhet. 
Har många sagt att du är mogen för din ålder: många o många
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: inte många :p
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och leka: leka (y)
Du älskar att shoppa: om det är billigt :D


ja, trevlans xD nu ska jag herregud gå och lägga mig, varför satt jag uppe för att göra detta??? sånt man aldrig kommer att få reda på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0