Rappestad igår =)

Var ju som sagt i Rappestad igår, där även Emelie, Amanda, Madeleine, Elina och Viktor var :) (& ja, alla andra som bor i Rappestad).  Kom dit någon gång vid halv fem-fem, först pratade vi mest, sedan fixade vi lite god taco.
Efter det blev det julklappshazard! Första gången för mig, men riktigt roligt var det! Jag lyckades plocka åt mig en bok om julgodis, ett läppglans, en "snöglob" och en påse chips (den var det ingen som ville ta xD).
Sedan blev det lite gottit, buzz och massa prat & skratt :) Ni är bäst

Här kommer lite bilder som jag har snott från Madeleines blogg :D


Emelie, jag & Amanda


Nehe, nu fick min dator damp eller nåt, det går inte att lägga in fler bilder :o Menmen, får väl försöka lite senare kanske, vi får se.


Nu vet jag icke vad jag ska göra, det pratades om att vi skulle göra knäckbräck, men nu är det kanske lite sent... Blir väl facebook som vanligt ;p


Kommentarer
Postat av: madeleine

det var mys! :D

och du snor bilder från mig va? ;) HAHA

puss <3

2009-12-06 @ 22:41:01
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0