update

Bara för att jag vart dålig med att skriva, så skriver jag nu ännu ett inlägg. Även om jag borde ligga i min säng för tillfället.

Idag har då min lilla vän Sofie vart här, vi har åkt pulka + en sån där rund sak... TEFAT. Så det gjorde vi, som tur var så var det inga småbarn i backen som vi åkte i, då hade vi nog mosat de :) Sen så gjorde vi lite allt möjligt, pratade, åt, kollade i böcker xD, gjorde kladdkaka, åt kladdkaka, osv :) Söt figur är hon! ♥

Imorgon, alltså idag, så vet jag icke vad jag ska göra. Jag vet vad jag borde göra däremot, jobba med mitt Angola-arbete och mitt arbete om hiphop (RANDOM??) bajs

Det är nåt fel på min nacke/huvud oxå, kan inte vrida på det utan att det gör väldigt ont, känns som om det typ spänner och drar på något sätt, läskigt :( Plus vanlig huvuvärk.


Ne gud, klockan är ju halv två. Inte för jag vet vad gud har med det och göra och egentligen så är det ju inte överdrivet sent, men jag är trött! (Som märks)

Två dagar kvar av 2009... Och nu börjar vi på 10-talet, kommer bli konstigt att säga tex sommaren '10, sommaren '09 låter ju iaf lite mer normalt. Tänk att leva på 10-talet, tycker det låter väldigt "gammalt". Fast ännu mer med 20-talet, då tänker jag verkligen på 1920-talet. Men det kommer ju snart om igen! Fina funderingar man får såhär sent en tisdagsnatt alldeles i min ensamhet xD knäpp ja tack :)


Vill till Tunisien igen, fint och varmt och skönt :)

Tunisiens fina flagga då, som ni nog var smarta nog att lista ut :)


Ja jag var ju då på rean i måndags... Intressant... Köpte mig lite olika saker, fast jag tyckte faktiskt att det var en dålig rea detta år! Men tex då en svart lite längre tröja, en lila kjol, en lila halsduk, en sminksak, osv. Orkade inte skriva mer x)

Nyår som sagt, blir nog en extremt lugn upplevelse. Har inte blivit bjuden till kungens nyårsfest, så då tänkte jag att det kvittade. Fast ska iaf försöka hålla mig vaken vid tolvslaget, skulle ju vara lite väl sorgligt att ligga och sova då. Inte för att jag någonsin sover klockan 12, har jättesvårt att somna! Ligger i flera timmar.

Som nu tex, skulle vrida huvudet och kolla på termometerna, gjorde ont. Är iaf -14,2 grader ute, kallt! Tror att det skulle bli ca -16 imorgon, får kanske ta en promenad i kylan... Medans det fortfarande är ljust oxå känns ju bäst. Man får ju tänka på att det finns ett begränsat antal gatlyktor här ute i ödemarken.

AA detta blev ju ett onödigt långt och onödigt inlägg, men vad ska man säga, jag är trött och vet inte vad jag skriver i princip.

Men ge mig ett jobb tack, behöver pengar :)



Kommentarer
Postat av: Denice

Hej :) hur sätter man in en google translation som du har? Alltså att man kan översätta sidan?



tacksam för svar / Denice

2009-12-30 @ 16:43:04
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

än så länge då tänker jag lägga upp bildern endast för dig! <3 för du är den enda som svara :D <3 PUSS världens bästa sofiiiii

2009-12-30 @ 20:07:59
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0