uuuuttråkad

Har ingenting att göra, dör av uttråkning snart! Har inte gjort mycket denna dag heller, och vad ska man göra när man bor ute i Ingenstans med två bussar in till stora staden en söndag som denna? En klockan 10, då sov jag. Om jag tagit nästa hade jag kommit in klockan 19, och jaa, då stänger de flesta affärerna. Menmen.

Så det jag har gjort är att jag har:
Ätit frukost
Städat min byråsak (tog massa timmar xD)
Gått promenad i mörker+kyla
Ätit nån slags lunch?
Suttit lite här
punkt punkt punkt

Himlans massa kul asså :) Nej okej, sa inte klaga så mycket.

Imorgon ska jag ut och slåss med andra reagalna människor :)



Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg :)

kika gärna på min och lämna en kommentar.

2009-12-29 @ 23:29:39
URL: http://rebeccaaaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha :D:D du är bäst och coolast sofi! <333

2009-12-30 @ 00:44:46
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0