10 orsaker =D

Sett 10 orsaker att hata dig idag, älskar den filmen! Jag och min syrra kan typ alla repliker :D (Och miner)





Annars så har jag inte gjort så mycket idag, har städat lite granna i mitt rum. Rensade min stol, som jag alltid slänger kläder på på kvällen, och längst ner hittade jag flera par shorts och korta kjolar... Hm, kanske väntat lite väl länge med att göra det. Men nu är det gjort iaf, så jag kan sitta normalt på stolen :D

Lite andra saker jag hittade när jag städade :
3 bitar lakrits i en låda (jag gillar inte ens lakrits! Ingen aning om vart de kom ifrån :s)
Massa små utklipp med små hälsningar, tex krya på dig, ses snart osvosvosv
1 hundralapp! :D Wihu, jag brukar aldrig hitta pengar hemma, men idag hade jag tur. Hittade ett kuvert från någon födelsedag för länge sen.


Imorgon är det skola igen... Men man får tänka positivt, inte så lång tid kvar till jul :) Hoppas att det kommer snö i december oxå, då blir det så mysigt med adventsljusstakar och allt!





Kommentarer
Postat av: elin

sv: eller hur? :) haha

2009-11-01 @ 19:42:08
URL: http://troligtviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0