Kladdig kladdkaka

Var nyss nere och åt en väldigt kladdig kladdkaka, och såg på lite av Playa del Sol + Parlamentet = skoj!

(vår var kladdigare, rann nästan x), och med chokladbitar i dock)



Igår så var jag i Rappestad, där de fina människorna Amanda och Emelie bor :D Först kollade vi in deras "stora" julmarknad, sen bar det av hem till Emelie för att se hur hon bodde. Jag har alltså aldrig varit där, även fast vi känt varann sedan i 7an! (Nu går vi då i 2an på gymnasiet) Hon bodde iaf väldigt fint, och där fikade vi även lite, tex "Pepparkaksrullar", de såg ut som dammsugare, fast bruna med vita ändar :) Mycket gott!
Sedan så gick vi hem till Amanda, hon bodde oxå superfint! (Golvvärme i badrummet - vill ha!) Där spelade vi lite spel innan Madeleine och Elina kom (fast först åkte de fel båda två - till samma ställe) Sedan åt vi pizza, sjöng lite singstar och pratade massor :)
Supermysigt att ses allihopa<3 Dock borde ju Sofie oxå vart där, men hon får komma nästa gång :)
Vi som sov över somnade nångång på natten, och vaknade vid kvart i ett :o
Måste ses oftare iaf, jätteskoj <3

Sen idag när jag vart hemma så har det inte hänt så mycket kul, har typ skrivit klart en diktanalys till svenskan.
Hela veckan kommer väl bestå av jobbigt plugg :/ Hela morgondagen behövs iaf ägnas åt Ma B... Har prov på tisdag - och glömde matten i skåpet. Jag är så duktig!


Paradise hotel snart, ska man se? :o Väldigt töntigt på ett sätt, fast ändå underhållande ibland tycker jag ;p



Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad sugen på kladdkaka jag blev :P

2009-11-17 @ 11:06:07
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

så gott! ha en bra dag :)

2009-11-17 @ 16:13:03
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0