Ledig =D

Idag har jag varit ledig hela dagen, och imorgon oxå! Älskar studiedagar :)
Har inte gjort så mycket dock, sov ganska länge, sen har jag skrivit lite till en engelska redovisning som vi ska ha nästa vecka. Vår grupp ska ha om Irland, och jag har irländsk mat & film... Varje grupp ska redovisa i 20 minuter, länge tycker jag! Menmen, vi får se hur det går.

Imorgon ska vi baka lussekatter osv, första advent är ju redan nu på söndag^^

Nä nu kan jag inte koncentrera mig längre, min lillebror och två av hans kompisar sitter och spelar xbox (sitter vid datorn i rummet), och ja vad ska jag säga, de pratar oavbrutet och låter typ som 10 barn som pratar hela tiden i mun på varandra ><




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0