Nyduschad

Sitter här nyduschad i mjukisbyxor, skönt! Om en halvtimme så blir det två nya avsnitt av Scrubs, och sen efter det så får jag väl se om jag slökollar lite på Paradise hotel, missade avsnittet i måndags, men jag tror att ett sånt program är ganska enkelt att hoppa in i lite närsomhelst ;)

Den här veckan så har jag varit en dag före i huvudet hela tiden, så jag tror att det är torsdag idag och fredag imorrn, men så är det icke :( Imorrn ska vi iallafall på filmvisning på Elsas hus på kvällen, innan dess så blir det en massa kultur- och idéhistoria plugg (eller så mycket vi orkar iaf)

Nu ska jag fixa håret som är i en väldigt fin turban för tillfället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0