Öva på att köra

Detta var söndagen som jag skulle gjort engelska på, hmmm. Har tyvärr inte gjort någon alls, jaja, det får bli på tisdag, på min lediga dag :( Istället så har jag och mamma varit ute och övningskört i flera timmar!
 
Men det var jättelänge sen jag körde senast, eftersom vi bara har automatbil, och det är ju bäst att köra upp med vanlig. Så det är ju inte alltför bra att övningsköra massor med automat. Jaja, det gick åtminstone ganska bra idag tycker jag :) Bara några gånger som det var lite farligt läge, men lite spänning ska man ju ha x)




Och när vi kört ett tag, så handlade vi, wihu :D Hittade massor julinspirerade grejor, tex Ballerina med pepparkaks-smak, glass med pepparkaksbitar (=D), och bullar med saffran och något som vi trodde var mandelmassa..? Fast det smakade inte riktigt som det, så det kanske var någon slags blandning med något annat oxå.

Rekommenderar de här kakorna iaf, glassen har jag inte smakat än, men  den kombinationen kan ju inte direkt bli fel :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0