Pepparkaksdeg in my <3

Har suttit och rent ut sagt knarkat detta idag:



Pepparkaksdeg :D Baka pepparkakor handlar ju egentligen mest om hur mycket deg man lyckas få i sig, så varför inte skippa själva bakandet med mjöl över hela golvet, och istället bara äta degen som den är?
Så för några dagar sen när jag gick i affären och fick syn på ett paket av denna underbara deg, så var jag tvungen att (tvinga pappa att) köpa^^

Och vad händer, jo nu sitter jag här och mår illa. Sjukt illa. Men det är herregud värt det!:D
Självklart ska jag baka riktiga kakor oxå, men det får vänta tills december.

House igår då, jag höll på att i slutet. Ojojoj, har fortfarande inte hämtat mig.



Och idag var det ju två av de nya scrubs-avsnitten! Älskar den serien alltså! Skrattar garanterat varje gång.
Det är nog den enda serien som jag kan sitta ensam vid och skratta x) (Nu verkar jag som tv-freak=halvsant)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0