Prov & enkät

Hej och hallå!
Matteprovet gick som det gick, en sak som är säker är i alla fall att jag var otroligt stressad under hela provet! Usch, mitt hjärta klarar inte av stressen. När jag satt och försökte fatta sista frågan så säger vår mattelärare - Nu är det bara tre minuter kvar, ni har ju fortfarande tid, men det är bäst att ni börjar kolla igenom era svar. Jag fick panik! Haha, jag kanju säga att jag inte hann kolla igenom svaren direkt, menmen.


Eter skolan så fick vi stanna kvar för att fylla i en enkätundersökning, lite dåligt att det var efter skoltid tycker jag allt. Det var ett ungefär 7 mm tjockt häfte med frågor i, och det är många frågor kan jag säga. Det var frågor som, har du rökt vattenpipa, har du rökt hasch, kan du få tag i droger osv. Ne okej då, allt handlade inte om droger, var massa frågor om vår fritid och hälsa och så vidare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0