Spruta imorgon...

Imorgon blir det att ta spruta, ganska sent tycker jag, men bättre sent än aldrig :) Har ont i huvudet nu, man undrar ju hur det blir imorgon... Alla mina kompisar som har tagit den har haft väldigt ont i armen, och några har fått feber.. Hoppas inte att jag får det iaf, kan nästan inte klara av att vara hemma en dag nu när det är så mycket i skolan. Man missar massor om man bara är borta en lektion!


Imorgon börjar vi inte förrän kl 11.55 eftersom svenskan blev inställd. Det är ju skönt, men, jag som bor ute i Ingenstans kan inte direkt njuta av det, utan måste gå upp klockan 8 i alla fall :( Bara för att det är ett glapp i busstidtabellen mellan kl 9 och kl 13.30 typ. Usch. Menmen, ska till Sara och kolla på Disneychannel, för det lovade hon mig att jag skulle få x)



Kommentarer
Postat av: jenny

gulligt av dig :D

2009-12-04 @ 15:01:38
URL: http://jnguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0