-.-

Ohhh vad jobbigt, allt jag hade skrivit försvann. Är i alla fall väldigt trött efter den här första skolveckan. Vissa dagar har jag sovit runt 6 timmar, andra runt 2-3. Och det är alldeles för lite för att orka med allt! Så ska försöka förbättra mig på den punkten. Men det är så svårt att slita sig ifrån datorn, det är en magnet i den tror jag :s

 

Imorrn blir det skola, iv på ljunkan, träffa Sofie, sen dra till Elsas för nån typ, tävling? Jag vet inte ens vad det är, men nåt som Evert har dratt med mig på! Tydligen är det pris med oxå, så vi ska sjääälvklart vinna :)

 

Nu får ni drömma sött alla små barn^^

Och akta er för vulkanaskan!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0