1 vecka exakt

Onsdag idag då. Haha nej?! Var helt och hållet säker. Eller wtf :S DET ÄR JU ONSDAG!!! Ojojoj.

Det betyder iaf att jag hade matte, geografi där vi snackade PA, lunch, hål, franska & sist svenska. Kändes som en okej dag i början, sen efter lunch så mådde jag inte så bra. Jag hann iaf med min buss eftersom att vi fick gå 5 minuter tidigare, så det var ju åtminstone skönt! Och vädret underlättar ju!

 

Hemma har jag?? Hjälpt till med maten... Och... Suttit här ett tag. Och kollat runt på IKEA och mätt massa saker i mitt rum. Måste fixa till det alltså. Har sett i princip likadant ut i flera år, bara ändra lite småsaker. Så jag är ganska trött på det! Plus att det innehåller cirka en miljon trehundrasextioelvatusen femhundraniottionio saker!!! Om man inte sett mitt rum så kan man inte ens föreställa sig. Jag slänger liksom inget, har så mycket onödigt. Nu sitter jag liksom och kollar enbart på mitt extremt lilla skrivbord. Jag ser:

 

En mosaikplatta, en ugglebrosch, massor pennor, gamla vykort, en minitärning, massa papper, en rosa leksaksbil, en stor tavla, en död fjäril, massor cd, stenar, en plastblomma, en till stor plastblomma, två vaser, en medalj, en legosak, massor ljus och ljuslyktor, en väderkvarnssouvenir från Öland, en burk med glitter, en tändare, en studsboll, två små hårspray, riktigt bläck, hålslagare, linser + vätska, tre normala kortlekar, en kortlek som är typ 2x3cm, en porslinstomte, tejp, en liten kruka med silvermålad sten, öronproppar, en papperstallrik jag målade i lekis med mitt foto och makaroner påklistrade, ett spagettimonster, knappnålar, tekula, pcspel, reflex, uppblåst ballong, plektrum OSV OSV

 

Jag skulle kunna fortsätta länge till! Och detta är alltså inte vad som finns i hela mitt rum, utan enbart på mitt skrivbord! Ja jag förstår inte heller hur det går ihop. Och mitt skrivbord är liksom 1 meter brett.... Och då tog jag bara vad jag såg, om jag hade stängt laptopen så hade jag sett allt som är bakom skärmen xD HAHA! Ne seriöst, jag är ju sjuk?

 

Så ja, ni kanske förstår. Vill fixa om lite. Få bort massa pryttlar! Fast kommer ändå att ha mer än normalt antagligen haha. Men tex varför har jag en mobil i taket med plaststjärnor, en måne och en stor planet???? Jaaadu ;)

 

 

Ne måste lägga mig skapligt idag! Sov bara några timmar inatt.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: haha jahadåå! :D fast jag är själv som en svans efter andra, men det ska fan gå! :D kan ju höra med några andra om dom vill mötas ute senar så blir man ju fler! :) puss

2010-04-14 @ 22:14:58
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0