8 april 2010

Jag är medveten om att det är helt stört, men jag gick upp 6.45 imorse. Åt knäcke, morot och fil+banan. Fick även nån konstig idé och la kardemumma i filen? Gott blev det iaf :)

 

Sen så cyklade jag drygt 2 mil samtidigt som pappa sprang 1,5 (jag fortsatta längre bort innan jag vände). Dock så tog det ganska lång tid innan jag kom ifatt honom, jag cyklar inte så himla snabbt x) Men det var faktiskt skönt, förutom att jag frös fingrarna av mig i början! Men jag cyklade och sjöng för mig själv, knäpp är jag haha.

 

Sen dusch och sen lite mellanmål och sen slumrade jag till. Klarar inte av tidiga mornar trots allt ;p

 

Om några minuter ska vi se 2012. Hoppas att den är bra!

Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0