Avvänjning

Håller på och försöker vänja mig av alla mina kära Facebookspel... Café World, Hotel City, Countrylife, Pet society, Island Paradise, Restaurant City osv... Men Maffia Wars känns för jobbigt att sluta med! Dessutom så FÅR pappa inte gå om mig! man har väl nån slags heder att upprätthålla.

 

Har precis skrivit det första loggboksinlägget till PA oxå. Så nu börjar det på riktigt. Nästan ett år kvar tills skiten är slut och klar och finito. Undrar hur många gånger man kommer att klaga på det under hela denna tid?! Saken är att vi får inte göra något allt för kul eftersom att jag går sam. Det måste ha en samhällsvetenskaplig metod. Varför 100 poäng plåga?

 

Jag är i alla fall med i en grupp på fem, största gruppen i vår miniklass på 18. Vi vet ju typ vad vi ska göra, vi måste bara hitta den rätta formuleringen. Menmen.

 

Söööömn! Kort dag imorrn, ska cykla hem! Hurthurt. Hoppas på sol!
Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: HAHA nej! haha båda är sötatöta! :D



visst är den! älskaaaaaaaar turkisk musik! (trots att jag inte fattar) hihi

2010-04-15 @ 06:45:18
Postat av: Sofie

det är sol nu i alla fall! :) ses kanske på bussen om några minuter, puss <3

2010-04-15 @ 06:59:39
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0