(Sofie, Amanda, Madeleine, Emelie, Elina & jag)

Ska träffa dessa sjukt underbara människor imorrn! Jag vet inte riktigt om vi blir en person kort eller inte, men jag hoppas på att alla kan! Gud vad jag saknar när vi gick i samma klass, det var tider det :D

 

Sett på Benjamin Buttons otroliga liv ikväll, bra! I liked it. Brad Pitt som åldras baklänges, en ganska annorlunda film alltså. Men bra som sagt.

 

Imorrn ska jag upp & duscha, fixa mig och äta frukost, och sen så kommer Sofie och hämtar upp mig ;P Sen bär det av in mot staden! Nu ska jag slänga ner lite saker som ligger i min säng, borsta tänderna och sen lägga mig och läsa lite. Kommer nog vara fast här framför ett tag först.

 

 

So long!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, det var tider det, men egentligen umgicks inte vi två så mycket med de fyra då :o mer med killarna! Älskar er allihop! Ses imorrn runt 11.oo då Sofi, PUSS <3

2010-04-09 @ 23:56:22
URL: http://sooozz.blogg.se/
Postat av: madeleine

<3

2010-04-10 @ 10:12:39
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0