FÖDELSEDAG

Haft en jättebra födelsedag :) Startade väldigt förvirrat, en kompis ringde precis när jag fyller (01.03) och skulle sjunga en sång för mig. Men trött & förvirrad som jag var så trodde jag att det var jag som hade ringt upp henne. När jag hörde att hon sa Hallå? så sket jag dock i det och tryckte bort det xD Haha, vet inte varför, var helt borta.



Sen så fick jag frukost på sängen, baguette med ost och gurka, en blåbärsmuffins med ett tårtljus i och ett glas dricka med limeskivor :) Och sen fick jag några paket på morgonen, tex en banantelefon, ett par svarta jeans, en väska, en glasskopa och en awsome t-shirt. Som alla har kommenterat idag:D

I skolan fick jag två mer eller mindre fina lappar på mitt skåp där det stod grattis, massa grattis av alla kompisar + massa söta sms. Tack för alla sms, blev superglad! ♥ Blev bjuden på kanelbulle + blev sjungen för. Och min mentor kom och tog i hand med mig xD Haha.



Hemma så åt vi supergod kvällsmat. Först jättefin förrätt med roliga frukt & grönsaker fint upplagt. Huvudrätten bestod av hasselbackspotatis, inbakad qournfilé, bearnaisesås och sallad. Och till efterrätt så blev det vanilj- och hallonglass med varma blåbär och hallon, med ett kex och en "kexrulle" nedstuckna i. Mums! Efterrätten var vi dock tvungna att vänta lite med, för alla var så himla mätta. Så däremellan fick jag resten av mina presenter. Massor fint, men kan ge några exempel: fina kläder, en extern hårddisk, en filt, ett litet verktygsset tills man flyttar hemifrån, armband, såpbubblor, kokbok osv. Och sen världens coooolaste grej. Min syrra äger ju då på att måla, så hon hade målat en tavla till mig. En megatavla, jag trodde att den var över en meter hög, men tydligen så var den "bara" 90x70 cm. Det är stort! Tack älskade syster ♥ Superfin, nice, awsome. Galen xD



Nu är jag trööött. Imorrn blir det mer firning efter skolan med Sara & Magdalena, de har bakat världens tårta till mig efter vad jag har förstått :D Det blir spännande.... ;P



Puss på er från en 18åriiiiing!

 

Den här fina fick jag på mailen av Sara :D:D:D När jag håller i en spade så hade vi precis begravt en fisk i ett dike typ kl. tolv på kvällen/natten xD


Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: sofi, du är underbar! <3



Vi peppar lördag sofi! fy fan! hands up, drinks up and bottles up! wohoo fifan säger jag bara! haha :D

2010-04-22 @ 20:45:48
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0