Friday!!

Sista fredagen som omyndig nu då hehe. Har firat den genom att ta sovmorgon, köpa en kjol på rea (har spanat in den förut, men nu fick jag den för 200 spänn billigare!), ätit glass med bästa vän, vart på en RANDOM tävling, jag & Magdalena kom 4:a, vi ägde! :D haha

Nu är jag jättemätt efter hemmagjorde pizza. Imorrn blir det Maxi tidigt med pappa, ska handlas lite till släktfika nästa helg osv. Är sååå trött, ska sova snart tror jag!

Igår kväll var jag väldigt trött, men skulle ändå läsa trafikantläxan. Ställde alarmet på klockan ifall att jag skulle somna. Och det gjorde jag xD Vaknade 2.50, låg då och sov på böckerna med lampan tänd och allt. Hade råkat ställa alarmet på 2.50 istället för 7.50. Så jag tryckte mig in på alarmet för att ändra till 7.30 så att jag skulle hinna duscha oxå, dock så hann jag bara skriva 07 innan jag somnade! Ofta man ens kan somna så fort?? Som tur var så gick mamma in till mig i morse för att kolla vilken buss jag skulle med. Somnade bokstavligt talat med mobilen i handen, så den har skrikit hela dagen om att den inte har nåt batteri. Bra gjort av mig :)


Puuuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0