Gillar vädret!

En bild ifrån förra året, men de växer i trädgården detta år oxå! Så himla härligt när alla blommor börjar växa, flugorna vaknar & gräset börjar bli grönt! Eller sover flugorna på vintern förresten??!

 

Första dagen i skolan efter lovet då. Fick extremt lite sömn inatt, la mig väl vid 12, men det spelar ju ingen roll om man ändå bara ligger och vrider på sig. Sista gången jag kollade på klockan så var den halv tre. Klockan ringde halv sex, tre timmar senare. Har vart så seg!

 

Men en BRA sak iaf. Jag har fått sommarjobb på kommunen :D Det jag valde på första plats till och med!

 

Nu måste jag lära mig ett helt kapitel matte ><

Hejs!


Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: joo men det var bra att du sa! kan ju bli det av värmen, saltvattnet och gud vet vad haha :)

pussssssss kul det ska bli den 24:e! <33

2010-04-14 @ 22:00:49
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0