Hur många liter snor kan en person snyta ut på ett dygn?

Dagens fråga.

 

Idag har jag som alla andra dagar varit tvungen att gå upp tidigt för att sjukanmäla mig. Det jobbiga som följer med att det är skönt att kunna göra det själv. Och tjejen som tar emot samtalen viskar alltid. När man väl får tag i henne vill säga, det är antingen upptaget eller så går inte telefonnummret att nås just för tillfället. Menmen.

 

Sen gick jag och la mig igen, slummrade i några timmar. Sen så har jag läst klart svenskaboken, den var mycket mycket bra.

Rekommenderas!

 

Jag har oxå lekt lite med Play-Dohn som jag fick i present haha :D Gjort superfina saker (of course) kanske slänger upp nån bild, kanske inte.

 

Åt nyss mat: pommes, morotsbiff och sallad. Nu har 60% av familjen dragit till en majbrasa. Och här sitter jag och hostar. Istället för att va i Rappestad :(

 

Nu vet jag icke vad jag ska göra. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0