IKEA

Blev att åka till IKEA idag trots allt! Köpte lite allt möjligt; två hyllor, papperskorg, lampor, hängare, galgar, flyttlådor osvosv. Så nu håller jag på och fixar i mitt rum, vilket gör att det är kaos. Kartonger, påsar, saker över hela rummet.Ska försöka få in det nya skrivbordet imorrn iaf, men ja, lycka till :)

 

Måndag, tisdag - sen är jag 18 :D Satt och pratade med pappa förut om jag skulle kunna åka med honom hem på fredag. Men sen så visade sig att vi måste ta bussen. Då sa jag nåt i stil med; då kan vi gå på after work innan. Och sen så kom jag på att vi faktiskt kan det! Haha, coolt eller nåt.

 

Har ont i hela kroppen. Usch.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0