Kväll

Gud vad trött jag är! Men det kan ju ha sina förklaringar. Vi såg klart filmen sen, den var bra, men ganska ofta slutade jag faktiskt att andas långa stunder, haha. Hade inte klarat av att se den på bio.

 

Imorrn blir det ännu en tidigt morgon, dock inte fullt så tidig som idag. Klockan nio åker vi hemifrån med destination vårdcentralen i Kärna. Känns lite läskigt men det går säkert bra.

 

Jag börjar få mer & mer panik angående kommunjobben?? Imorgon är det fredag, och om de inte lottat ut jobben då så vet jag inte vad. De skulle ha gjort det i tisdags. Jag blir ju nervös! Hoppas verkligen att jag får mitt förstahandsval, men jag blir glad för det andra oxå. Det tredje vill jag dock inte ha! Efter att jag sökt så blev den arbetsplatsen väldigt kritiserad & de som jobbade där hade det inte särskilt bra, så det slipper jag helst.

 

Puss & godnatt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0