Segt

Inte orkat med att skriva nåt på ett tag.

Idag så är det påskafton iaf, mormor & morfar kommer runt 14-tiden tror jag. Då ska vi äta osv, dock så blir det inte nån traditionell påskmiddag, vilket inte gör mig ett dugg ledsen. Istället blir det potatisklyftor i ugn tillsammans med andra rotfrukter, kyckling till köttätarna och qournfilé till mig + syster. Sen antar jag att det blir till att leta påskägg, fast jag har inte sett att de har blivit nerplockade, så vad vet jag?

Påsklov iaf, jag & mina kära vänner bestämde oss för att tjuvstarta lite genom att börja redan på torsdagen. Alla våra lektioner förutom språken hade ställts in/vi hade kompledigt. Och med tanke på hur mycket jag gillar mina fransklektioner så var det ett enkelt val. Så vi hade en jättekul dag med massor andra saker än plugg istället :)

Om mindre än 18 dagar och en kvart så är jag exakt 18 år gammal. Det är ju galet alltså! Och kul. Och läskigt. Och lite annat. Samtidigt så känns det lite, jaha typ. Men det blir skoj.

Min dator har damp :o

Hej svej!

(Sofie, om du läser detta, vi måste bestämma en dag för vårt maraton :D)


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja, det måste vi verkligen göra, är det ngn dag som du inte kan? <3

2010-04-03 @ 09:35:11
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0