sista söndagen

Sov riktigt länge idag, skönt mycket skönt! Vaknade upp till en molnig himmel, men väldigt kort efter att jag gått upp så sken solen för fullt :D Det gillar vi väldigt mycket! Ätit frukost, cyklat 2 mil, ätit pastasallad ute i solen på altanen, läst i min bok till svenskan, gått en promenix, bytt lakan osv är vad jag sysslat med idag!

 

Imorrn är det skola igen då... Känns som väldigt länge sen som man var i där! Men ska verkligen försöka rycka upp mig och kämpa på tills sommarlovet, 9 små veckor kvar bara... Särskilt en sak måste jag göra imorgon: lära mig ett helt fucking kapitel i matte, har i princip inte jobbat nåt alls, hade planerat att plugga massa på lovet. Vid såna tilfällen är det synd att man glömmer boken i skåpet. Jag försöker intala mig att det är helt okej att inte få mvg i matte, men det är svårt. Men herregud liksom, vilka krav har jag på mig själv egentligen?

 

Nu måste jag kila & borsta tänderna och sen krypa ner i den nybäddade sängen. Har ju vant mig vid att lägga mig tidigast tolv nu på lovet, men ska försöka att ligga innan 22 nu (yeah right). Man kan ju alltid sikta på det iaf ;)

 

Hejs & godnatt!♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0