sjuk

Idag har jag varit hemma eftersom att jag är sjuk :( Feber, hosta, hals- och huvudont har gått upp och ner under dagen. Jobbigt. Stor som jag är så ringde jag och sjukanmälde mig själv, *stolt* haha.

 

Inte skrivit på ett antal dagar, har haft så mycket roligt för mig :D (okej, igår & idag har jag bara inte orkat) Skriver mer om det imorrn? Då jag förhoppningsvis orkar lägga över bilderna ifrån kameran oxå.

 

Idag har jag druckit honungsvatten, sovit, bakat ett bröd, sett på tv, läst reklam, suttit här, fixat lite smått i rummet, läst bok och knarkat ibumetin. Hittade tyvärr inga halstabletter förrän precis nyss.

 

Jag vill gå till skolan imorrn! Men jag vet inte om jag kan det. Får se hur det känns imorrn bitti. Har iaf en timmes sovmorgon. (Fast om jag ska till skolan måste jag duscha) Men imorrn så är det sista lektionen som vi leker På Spåret, och vi kanske vinner! Plus att det är Free Cone Day. Men jag går till 16 så jag vet inte om jag orkar...

 

Puuusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0