söndag

Har inget emot söndagar när det är lov dagen efter faktiskt :)

Idag har det varit riktigt skönt väder, satt ute på altanen i mer än en timme. Där blåste det inte så mycket heller så det var nästan sommarkänsla där! Fick till och med lite färg, även om den inte kommer att sitta särskilt länge.

På eftermiddagen åkte jag och mamma på första cykelträningspasset inför tjejvättern. Blev en liten mjukstart med två mil, höll dock på att få damp i början för att cykeln inte funkade som jag ville. Växlarna ville inte, bromsen tog inte osv. Bromsen ska vi fixa till hoppas jag, är ju lite synd om jag åker med en cykel utan fungerande broms. 

Ska till bästa vän Sofie imorrn :D Ska bli riktigt kul & mys, så därför ska jag snart gå och lägga mig så att jag blir riktigt utvilad. Vi har pratat om att ha 24 maraton (serien), vi får väl se hur länge vi orkar hehe. Turligt nog så ska det ju vara regn, snö, åska imorrn, alltså perfekt filmväder! Fast jag fattar inte hur det kan åska nu :s

 

Hejs svejs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; jo jag kommer säkerligen bli ngt förvirrad haha ;)



jag vaknade 09.00, det bådar inte gott för natten! :p men filmväder är det minsann! :o åkte förbi dig & ewa igår ;)

2010-04-05 @ 10:10:07
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0