Torsdag

Jag gillar icke att vara sjuk. I tisdags och halva onsdags var jag i skolan, men vid lunch igår så var jag tvungen att sjukanmäla mig och gå hem, för mådde helt enkelt inte bra alls.

 

Nu sitter jag här, har missat ett nationellt prov och dessutom så håller jag på att hosta upp lungorna. Så antagligen blir det att ligga hemma och deppa på valborg istället för att träffa finaste vännerna :(

 

Har precis duschat vilket gör att man känner sig lite fräschare iaf. Men nu ska jag ner och ta ännu en tablett mot värk/feber. Haha shit vilket självömkansinlägg. Jag lever ju!

 

pUSSHEJ.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig gumman! <3

2010-04-29 @ 22:16:39
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0