torsdag

En kort skoldag idag med endast tre lektioner, det tycker vi mycket om! Särskilt när det är så fint väder ute, då är det ju inte direkt lockande att sitta inne i skolan och sega. Efter skolan så gick jag & Magdalena och åt Bosseglass ute i solen, supermys^^ Massor prat och sen så var det dags för mig att cykla hem. En jobbig sak var dock att sadeln satt alldeles för högt. Har inte använt min riktiga cykel på länge, ska ha en annan på tjejvättern och därför så tränar jag ju med den. Nu så var jag i alla fall tvungen att trampa med tårna i två mil - jobbigt! En annan lite oturlig sak var ju att jag hade motvind nästan hela vägen. Alla gånger jag åkt den vägen i år så har det varit medvind hem, men varför inte ändra vindriktningen just idag? ;)

 

Cyklade förbi blåsippor på vägen hem oxå, var bara tvungen att stanna och plocka några! Vår :)

 

Här hemma så har jag ätit, sett en film och lite så. Inte så mycket mer egentligen.

 

Tror det blir sovmorgon imorrn, sen engelska och iv. Juuust det, har ju läxa till iv:t... Och så måste jag duscha. Men sen så ska jag lägga mig i min nästan nybäddade säng.

Heeeejs och sov gott.♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha har du krympt :D

2010-04-16 @ 06:35:50
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0