Valborg

Ja glad valborg på er! Känns verkligen som vår ute nu, sköna temperaturer har det varit på sistone + att allt börjar bli grönt! Det har bara kommit helt plötsligt, man är inne några dagar och sen så har bladen slagit ut helt på björkarna!

 

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, ska försöka friska på mig ännu mer. Febern är nog borta nu, men hostan och snuvigheten hänger med. Tog nyss nässpray iaf. Jag vill sätta upp ett par hyllor som jag köpte på IKEA när det nu var, men vi får väl se om det går imorrn. Det finns vissa problem med mina väggar och så.

 

Pusshej!!

 

 


Kommentarer
Postat av: madeleine

KRYA PÅ DIG! <3

2010-05-01 @ 13:33:40
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0