WHY 2

Vidare till ännu en jobbig sak i Sofis liv. Varför kan man inte få veta om man fått nåt jobb av kommunen eller inte??? Det står att utlottningen ska ske runt den 6, men jaaaaaaaaaaaaaa nu är det den 7!! Men antagligen så kommer jag att vara den första att få reda på om jag får ett jobb eller inte, eftersom att jag loggar in varannan minut.

 

Och om man ska klaga på (varför har man annars en egen blogg), så gör min vänstra hand ont pga brännskaka pga att den måste ligga på laptopen som är supervarm pga att min fläkt går på högvarv hela tiden pga att min dator kommer antagligen att stänga ner sig inom en snar framtid. Så jag känner en viss press av att leta fram mina försäkringspapper.

 

SÅ GODNATT gott folk. Tror att kära söta Madeleine redan sover dock :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0