...---...


Detta kommer vara jag imorrn. Känner att jag inte kommer längre för tillfället, måste nog sova lite om jag ska orka med att andas imorrn. Måste skicka in båda mina arbeten innan klockan 23.59, och jag har seriöst världens ångesten för det. Haft det nu i en vecka typ, orkar verkligen inte med skiten, då skulle jag gjort detta för flera dagar sen. Har haft chansen att kunna jobba lite mer än vad jag har i alla fall, men jag har ingen ork/motivation/någonting. Sekunderna tickar.
Mitt huvud gör galet ont. Känner att jag måste gå till skolan. Skulle helst bara ligga i sängen tills det blir sommar eller åtminstone tills livet blir lite bättre.

Hejs och god natt, typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ahahah ja! FY FAN vad skönt med lov! ska bli så obeskrivligt underbart, dom här veckorna sen nya året började har varit VÄRLDELÖSA! hoppas på en ny fräsh start efter lovet sen, få röja upp oss nu! :D LOOOOOV sofi! <33

2010-02-19 @ 07:14:03
URL: http://lagomsmart.bloggse
Postat av: Anonym

haha, skön bild, men stackars dig, jag vet precis hur du känner, finns en anledning till varför jag har tagit paus ifrån att börja på högskolan direkt, blev helt slutkörd från högstadiet, gymnasiet:P



har du sparat arbetena tills sista sekund eller?:) hemskt att ta det på en fredag. jaa, fyy fan, det bästa vore ju att låta bli att äta ngt allls typ för samhället, leva på vatten typ hahaXD

jaa, såna remma älskar jag, sura med jordgubb, cola eller melon, köper jag också alltid när jag får chansen.

finns ju i många affärer såna där melon sura fast små pluttbittar i lösgodis det borde du köpa om du älskar det. det köper jag alltid när jag köper lösgodis hehe:D

by the way balder älskar jag att åka haah, sånt skön pirr i magen, älskar dock alla karuseller som finns, du med?:D

2010-02-19 @ 08:10:45
URL: http://girlishness.blogg.se/
Postat av: Sofie

inte roligt alls med plugg & denna äckliga vinter :/ hoppas på att våren är på gång snart :o <3

2010-02-19 @ 09:54:13
URL: http://sooozz.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, ska vi lägga till varandra? :D

Det låter härligt! :D

2010-02-19 @ 11:26:34
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0