Avatar



I lördags så var då även jag och såg Avatar, som typ alla har sett nu. Eller kanske inte, men väldigt många iaf :) Den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara faktiskt! En film med massa blåa snubbar i, jag var ju skapligt kritiskt innan jag sett den ;p Men jag hade ju ändå hört mycket bra om den, så var nyfiken på att se om det stämde. Bra var den! Kanske lite i längsta laget, men bara lite. Sevärd^^


Kanske ska hämta ut biljetter till förhandvisning på den nya filmen "Farsan" på torsdag. Skulle vilja gå, men förhandsvisningen är kl 21.00 nästa onsdag, och frågan är ju om nån är frivillig till att hämta oss i stan vid halv elva nånting, kanske inte :( Jag hoppas så i alla fall!


Hejsvej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0