blöt

Nyduschad (och kall) sitter jag här och nördar lite facebook. Är herregud beroende av vissa spel på fb, sorgligt men sant x) Men det är ju bara så himla kul, vad ska jag göra åt saken :p

Känns som om jag har ungefär tusen saker att göra (skolsaker) men har ingen som helst koll på vad som ska vara klart först osv. Måste nog kolla upp det lite närmare. Jag vet iaf att jag måste skriva klart min iv-rapport på lördag, jag har glosor i engelska och franska till fredag (??) engelskaprov nästa fredag, geografirapport osvosv... Det kan ju låta lite knäppt, men jag skulle verkligen vilja ha ett riktigt prov i någonting nu! Vi gör bara arbeten hela tiden. Det känns skönare att skriva ett prov i en timme, istället för att hålla på massor med timmar med arbeten som måste vara 5 sidor långa. Tror bara att vi har haft 2 riktiga prov i hela 2an :o

Nu måste jag nörda lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0