Bokrea

  

Köpte dessa två böcker när vi var på Ikano idag! Det var ett specialerbjudande bara för lör-sön, alla pocket 35kr, riktigt billigt. Vi får se vad jag tycker om Snabba cash, jag gillade ju filmen, men det är ju alltid en helt annan sak när man läser boken. Och så brukar man väl läsa boken innan filmen??

Kommer väl ta ett tag innan jag får tid att läsa nåt annat än böcker som jag blir tvingad att läsa av skolan dock. Har massor kvar i engslskaboken, börjar få lite smått panik :o

Måste försöka vända tillbaka dygnet lite, shit vad klockan var mycket! Trodde att den var max kvart i tolv. Menmen, får försöka fixa klart & gå och lägga mig.

Sov gott♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0