bra val


Fick ett telefonsamtal nyss som gjorde så att jag verkligen var glad över att jag inte gick till skolan idag. Alla lektioner är inställda eftersom att det har blivit något fel md värmen i skolan! Så sjukt fail ;p
Så här står det på vår hemsida:

"2010-02-01

På grund av ett läckage i Folkungaskolans värmesystem är innetemperaturen så låg, att skolledningen beslutat att ställa in alla måndagens lektioner.

I nuläget vet vi inte när felet kommer att vara åtgärdat.

Informationen kommer att uppdateras senast kl. 16 i dag
- måndag 1 februari - men vi räknar med att undervisningen kommer att vara igång som vanligt under tisdagen."

Tur i oturen kan man väl säga. Nu ska jag gå ner och försöka få nåt i mig..

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0