Frukost


Ska skriva en rapport om frukost & frukostvanor till Mat&hälsan, det enda jobbiga jag måste göra under hela kursen. Ändå så är jag självklart trög, och skriver den först imorgon, och den ska vara klar på måndag -.-
Typiskt mig att lämna allt till sista sekunden! Menmen, får hoppas att den blir någorlunda bra i alla fall, vill ha minst vg i kursen eftersom att det ändå är så lite vi gör. Fast iof så står och faller ju hela betyget på ett enda arbete. Frågan är dock om någon annan ens kommer att skriva nånting?? x)

Själv så älskar jag frukost :D Bästa målet på dagen, brukar se fram emot det när jag ligger och ska sova haha. Knäpp, jag vet :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0