Överraskningsparty!


(Sofie, Amanda & jag. Snodd från Madde^^)

Igår var det firande av Madeleine, som inte visste någonting :D Hon trodde att det bara skulle bli hon + Ronja, men det var massor fler som var där för att fira henne. Det var jag, Sofie, Amanda, Emelie, Gabriella, Maja, Elina, Ronja och tre av Ronjas kompisar. När hon kom in i vardagsrummet så hoppade alla fram och skrek grattis och blåste i såna där flärpar, och stackars Madeleine blev jätterädd och skrek och sprang iväg. Hon blev i alla fall jätteglad även fast vi skrämde halvt ihjäl henne haha :D♥  Älskar dig sötis!

Kommer fler bilder sen när jag lagt in mina på datorn/ jag har fått av andra.

Ställde klockan på 9 för att skriva på geografiarbetet. Har inte börjat än ><

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart blev jag glad att ni kom! åh ni är mina bästa! <33 älskar dig!

2010-02-13 @ 12:42:48
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0