sooova


Man kan ju fråga sig varför jag inte gick och la mig normalt idag eftersom att jag inte har nåt arbete att skriva på (=D), men dessutom så sov jag ju bara cirka 2 ½ timme igår natt. Men har pratat med världens bästa Madeleine på msn, så det har varit mycket skoj =D ♥

madeleine säger (00:59):
   det var ngon som kastade någon på mitt fönster
   det var pilien
ifos säger (00:59):
   PILIEN????
   :D
madeleine säger (00:59):
   hahah jaa
   fan va rädd jag blev
   ofta dom kastar saker på mitt fönster
ifos säger (00:59):
   hahahha nån kastade NÅGON på ditt fönster? XD
   stackars människa :o
madeleine säger (01:00):
   hahaha ja


HAHAH :D good niiight, sovmorgon here i come!



Kommentarer
Postat av: sara

tack för din fråga!



frågestunden publiceras 10.30 idag om du vill läsa svaret.



kram sara

2010-02-20 @ 09:52:29
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa mitt partaj kan man ju inte ha missat! :D det gjorde nog den här månaden haha

men som sagt, sjukt behövligt med lov, bara sova sova sova och njuuuuta! :)

pusssss<33

2010-02-20 @ 12:59:45
URL: http://lagomsmart.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah! det var kul.. OCH LÄSKIGT! fattar fortfarande inte varför polisen kastade.. jag menar, dom om någon kanske borde ha tillgång till alla trappingångar? HAHA lääääskigt! PUSS och du ÄR VÄRLDENS BÄSTA ! <33

2010-02-20 @ 14:01:57
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0