3 januari 2010

Varje gång jag har vart inne på Madeleines blogg så märker jag hur dålig jag är på att uppdatera här, (hon är då motsatsen asså :D) Så därför tänkte jag skriva lite granna.

Nyårsafton i torsdags, lite skillnad från förra årets kan man ju säga, på både gott och ont (mestadels gott ;p). Hade en lugn kväll med god mat och senare körde pappa och jag singstar tills vi var halvstumma. Det berodde ju dock på att alla andra hade "lite" pms, så kan ju inte säga att det var världens bästa stämmning, men så kan det va.
Försökte ta kort på fyrverkerierna, med detta resultat...

Det såg bra ut i displayen, sen kom ju blixten då, och då såg man att jag borde hållt andan ;p


Vad har jag då hittills hunnit göra på 2010? Icke mycket... Fredags har jag ingen aning om vad som hände, lördags var jag i stan för att handla födelsedagspresenter till en liten gris + åkte till mormor & morfar och åt god mat, och idag har jag gått promenad, duschat och försökt börja på det äckliga hiphoparbetet.

Hela dagen igår trodde jag att det var söndag, och idag har jag trott att det var mpndag hela dagen, förutom i slutet av dagen då jag trodde att det var lördag :o Min tidsuppfattning har blivit helt knas av att vara ledig så länge :)


Men hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0