45 minuter

Dagen var rätt okej, vår svenskalärares barn var sjukt (igen), och som tur var så var det sista lektionen! Skönt :) Gick då ner till stan för att ta en tidigare buss hem än vad jag hade tänkt. Men vill bussen komma i tid? Naaae, utan jag fick stå nere vid busshållplatsen i cirka tre kvart innan en taxi kom -.- I mina låga converse med hål i?! Okej de är mitt egna fel, men det är faktiskt bussens fel att den inte kommer ;p
Tydligen så var alla pendeltåg inställda idag, så därför var de tvungna att ta bussar till de turerna och det var tydligen ganska panikartat allting. Det sköna med taxin var att man slapp åka hela den vanliga bussturen iaf :)

Drack varm choklad när vi kom hem, kärlek till det!

Nu ska jag ta ut linserna och hitta på nåt.. (Varför känns det som om jag skjuter upp allt plugg hela tiden?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0