6 jan

Sååå, jag hade alltså planer på att gå upp 8.30 idag... Men det var helt enkelt omöjligt, så jag sov en timme till. Sen tänkte jag att nu måste jag gå upp, men det ville sig inte riktigt, men jag lyckades iaf tända lampan över sängen. Så jag låg och läste typ en timme till, men då var jag i alla fall vaken. Vi får väl se hur det går att somna ikväll ;p

Åt youghurt, flingor, vindruvor och te förut, sen hjälpte jag pappa att sortera lite tvättad tvätt i tvättstugan, eftersom att han va lite osäker på vilka saker som var mina/min systers.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, borde städa lite i mitt rum, men känner mig inte så sugen på att städa (gör man någonsin det?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0