dusch



Sitter här nyduschad och dan. Blir väl att hoppa ner i den nybäddade sängen skapligt tidigt ikväll, ska bli skönt :) Den första natten i nya lakan är ju bäst, nästan hotellkänsla :D Eller okej kanske inte, men en bra känsla är det iaf.

Imorrn får man ta bussen in till stan vid 7-tiden, och 8.10 är det franska, värsta sättet att starta dagen på tyvärr. Menmen, får försöka kämpa med det den här terminen, sen byebye french :D Ojoj, kommer vara så glad när jag slipper tänka mer på den!

Egentligen borde jag inte klaga på att det är skola imorrn, går bara till 10.50 :D Fast det är bara för att vår engelskalärare är i Thailand (orättvist!) så därför har vi massa uppgifter ist, och prov första lektionen hon är tillbaka tror jag, nice ;p

Jag vet inte varför, men jag lämnade min kalender i skåpet, så har ingen koll på när någonting ska vara klart. Jag hoppas åtminstone att den är i skåpet, annars får jag superpanik.

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha tack! ensam är... läskigt! :D <33

2010-01-06 @ 21:45:05
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0