kallt!

Dagen började med att jag försov mig i 20 minuter, lyckades gå in och stänga av mitt alarm på mobilen i sömnen?? Sen kom jag i alla fall upp, men vad händer då, jo jag får näsblod -.- Fick stressa i mig mat och allting och sen ut i kyyylan.
Det tar typ 7 min att gå till min hållplats, och såklart så var jag 5 minuter för tidig. Men eftersom att det är min turdag så kommer ju såklart bussen 8 minuter försent, fick alltså vara ute i 20 minuter, usch.
Satt väl en kvart på  bussen sen, och efter det så var jag tvungen att vänta på nästa buss, hade missat den jag egentligen skulle med, och den som kom efter var ju ofc försenad. Så blev väl att vänta en kvart till i kylan. Och sen gå upp till skolan ifrån trädgårdstorget oxå, trodde att jag skulle dö där ett tag :)



Sååå, nu har jag klagat av mig lite ;p Skolan var okej, försöker njuta de sista dagarna innan det nya schemat börjar. Hade svenska, matte och historia. Här hemma har jag inte gjort så jättemycket, skrivit några franskafrågor + svar, gjort en sida i matten, sett tv, ätit osv... Ätit popcorn :D Blivit lite smått beroende på sista tiden haha.




Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Tack så mycket, =)

jag hoppas & är nästan säker på att det kommer bli bra.

Men tack så mycket, o följ gärna min blogg! =)

take care / niccyyy

2010-01-12 @ 21:50:08
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0