kantarellmacka :D


Jag älskar kantareller, och särskilt stekta på mackan :D Så stekte mig en till kvällsmat, dock så blev det inte en 100% "riktig" kantarellsmörgåås, eftersom att jag använda kantareller på burk, men kantareller är ändå kantareller :) Kantarell, kantarell haha.


Simmade efter skolan idag, och nu så måste jag göra en powerpoint till morgondagens redovisning, själv längst fram i klassrummet, och jag ska prata om hiphop?? Herregud, vad ger jag mig in på x) Vill i alla fall göra det imorrn, alla kommer ju inte hinna men jag vill bara bli klar med det och sen aldrig tänka på det igen.


Har ingen aning om vad jag ska prata om ens, 15 minuter, haha säger jag bara!

Peace out^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0