kul skämt x)

Haha, kom nyss på vad jag gick med på idag!! Tydligen, så ska jag ta hand om något/några små nior som kommer på prova-på-dag nästa vecka. Det var herregud inte frivilligt, men nu ska de följa med mig till franskan och historia B lektionerna. Meeen det positiva är att jag får en biobiljett + gratis fika i d'art. Men ändå, jag ska gå till aulan och hämta de, saken är bara den att ingen kommer vilja följa med en kulturare, även fast jag inte har en endast sån lektion x) Bäst att jag får biljetten iaf ;p


Ätit äppleskivor med kanle, me liiike. Tror att jag överkonsumerar kanel.


Sov gott så småningom :)

Kommentarer
Postat av: pernilse

maha! han vi gick med frågade om vi hade sigg xD (YY) chokladbolle (YY)

2010-01-26 @ 18:12:18
Postat av: sofi

haha det är bra asså xD ska lätt skrämma de som går med mig :D yeees (Y)

2010-01-26 @ 21:17:41
URL: http://bananchips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0