kyla

Överlevde kultur & idéhistorian, dock vet jag inte om jag kom framåt nånting på de 1,5 timmarna eller hur lång nu den lektionen kan tänkas vara.

Menmen, eftersom jag slutade så tidigt så skulle jag ta bussen som går klockan ett ifrån Lambohov, satt kvar i skolan ända tills klockan var över tolv, vilket gjorde att jag stressade som bara den ner till stan för att ta 2:an. Och precis när jag kom ner till trädgårdstorget så kom en 2:a, och jag hoppade på den i panik, men, självklart var det en för tidigt. Så fick sitta ute i Lambohov i över 20 minuter, i -13 grader! Trodde jag skulle få frysskador, men klarade mig hem och ställde mig framför brasan och roterade ett tag :)

Nu borde jag göra nåt skolrelaterat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0