Ojdå

Råkade visst komma två robatdans videos? Riktigt kul var det ju inte (eller jo det var det). Vet inte hur man raderar så nu är det så helt enkelt ;p

Idag var det först iv-val, mat&hälsa. Måste säga att jag älskar mitt iv, så sjukt slappt! Och dessutom får man god mat där, gratis! Vad mer kan man begära?? Idag gjorde vi två sorters bröd, ja tack till nybakat bröd på måndagsmorgonen, bra start på nya veckan kan man ju säga.

Sen så gick jag upp mot in fina skolan (kallt), där jag hade geografi. Satt och "jobbade" i en datasal typ. Sen lunch och sen ner till simhallen. Om ni ska gå till simhallen, gå mitt på dagen om ni har möjlighet! Idag när jag kom in i själva simhallen var klockan 12.55, och simbassängen var spegelblank, hela vågbassängen tom, såg inte en endaste person. Sen såg jag en person inne vid grottorna och andades ut. Sen simmade jag ensam i bassängen med hopptorn i cirka 10 minuter, helt otroligt skönt! En helt annan känsla än när det är flera personer i bassängen, bara om det är kanske 2 till så är det inte samma sak. Så gå dit och simma ensam någon gång. Simmade 46 längder, bra gjort av mig i think^^



Sen så gick jag upp till stan och mötte min syster efter ett tag. Vi kollade runt lite, köpte en grå tröja på gina för 49 kr, värt! Köpte även ett armband där som det var 75% på :) Rean är bäst på slutet när de är desperata över att bli av med saker så att allt är superbilligt.

Sen träffade vi pappa & gick och åt på burger king, för sedan skulle vi gå och ta andra dosen av Hepatit B sprutan. Så sitter därför och försöker att hålla min arm helt still (ont)... Går sådär. Tror att jag är skyddad mot det i 20 år nu iaf, då slipper man tänka på det :)

Nuuu ska jag göra nåt annat kul (typ kolla igenom vad folk gjort på facebook under dagen xD)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaså! nice! låten är riktigt bra! :D <3

2010-01-11 @ 21:38:42
URL: http://lagomsmart.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha TACK! =D <33

hahah och robotdanserna va rolig xD

2010-01-11 @ 21:39:41
URL: http://lagomsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0